When the baby is sleeping...



Hello friends, klockan närmar sig midnatt här i staterna och det är snart dags för sängen. Det har nu gått en vecka sedan jag kom hit, tiden går faktiskt väldigt fort och nu är det bara nio veckor kvar haha. Neej men de känns bra och det blir faktiskt roligare för var dag som går. Mycket för att rutinerna börjar sätta sig och jag får bättre kontakt med familjen...

Idag var jag först i parken med Logan tills de började regna så då gick vi hem igen. Det har alltså inte regnat här på nästan över ett år, och JUST NU ska det regna! Haha himla skumt, jaja de ska bli fint till helgen igen så jag dör väl inte. Hörde ju att det snöar hemma i kalla Sverige, så det är jag väldigt glad att jag slipper faktiskt!

Efter Logan´s tvåtimmar nap blev vi upphämtade av en jättegullig tjej vid namnet Lejat, som passar en kille som är precis lika gammal som Logan och heter Luke. Vi åkte iväg till ett "barnmuseum" typ, eller vad man nu ska kalla det.
Det var iallafall kul att få komma ut på någon utflykt speciellt då de två grabbarna lekte så gulligt ihop.

Har vart ensam med Logan hela kvällen, badade honom och la honom själv. Det går jättebra nu och känns tryggt, vi funkar bra ihop eller ah större delen av tiden iallafall.

När han somnat strax innan åtta kan jag sätta mig ner och bara slappa... eftersom jag försöker skärpa till kosten blir det inget godis för mig, men lite glass kände jag att jag kunde unna mig själv med lite jordgubbar på sidan av.
Så det är jag, glassen, tvkontrollen och min lilla special apparat så jag kan hålla koll på lilla Logan. Det är nämligen en kamera inne i hans rum, även en mic så kan se och höra allt han gör. Supersmart...
Idag blev det ingen träning men imorrn ska jag faktiskt besöka gymet för första gången så det ska bli skönt.

Men nu är jag trött och ska säkert upp runt halv åtta, åtta imorrn bitti så lika bra att lägga sig. Men vi hörs igen imorrn, eller ja eran tid senare idag!

Ha en underbar snöig och kall dag! <3

Kommentarer
Postat av: pappsen

Hello doughter,

Nice to see u doing allright and its going good with yaa little guy ;-) Looking forward every day to see more pics and see if i can see some i remember!

Stay cool and have all fun u can now!!!!

Kramiz

2009-10-14 @ 17:08:05
Postat av: pappsen

hehe....hej tjejen....skicka precis ett inlägg men vet ej ifall de kom med?? men skickar en till!

Kul att allt rullar på och att det går bra med grabben

och duuuuuuuuuuuuu vill inte vara här nu ja lovar hehe

de e bara Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ta mysse bilder så ja kan see ifall de e nått ja känner igen!!!

KRAMIZ

2009-10-14 @ 17:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0