18 års vänskap



1996 tror jag i Florida (clearwater)

Savannah är en gammal gammal vän till mig, haha nej men vi har allvarlig talat känt varann sedan dagis, kan ni fatta? Våra mammor började jobba tillsammans när vi båda var i blöjåldern, haha med bara ett års mellanrum då Savannah är född 89 och jag 90 har vi fortfarande kontakt. Visst har kontakten legat lågt ett par år när hon bodde i Usa fram och tillbaka, då vi gick olika skolor o.s.v Men nu har vi fått upp kontakten igen för ca 1-2 år sedan och vi har sjuuuukt kul tillsammans. Almost like a sister! Idag skickade hon dessa två bilder på oss, dem är inte jättelika, men visst finns det en viss likhet, eller vad säger ni? haha

Lite lustigt bara.. får se hur länge vi håller kontakten ;) Tänk när vi är 80 bast o ligger i varsinn sjuksäng, snackar gamla minnen 80 jäkla år tillbaka, haha fatta va häftigt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0