Besokte Laganas igen


God kvall vanner, med tva dagar kvar fick vi ett par timmars sol idag, inte mycket att skryta med och bruna som vi hoppats pa blir vi nog inte. Men guud sa trevligt och mysigt vi har haft och fortfarande har. Det har nu regnat i 4 dagar sammanlagt vilket har varit lite smadeppigt och ganska sa langtrakigt, men idag som sagt kom lite sol och vi hann bada lite i havet ocksa.

Kom precis tillbaka till "var stad" Tsilivi igen efter att ha spenderat ett par timmar i Laganas, kanner mig helt uppspelt  av nan konstig anledning, men gud va kul de var att bara vara tillbaka alltsa! Alla roliga minnen fran vara galna kvallar kom upp i skallen nar jag vandrade bargatan ner... ohh vad man bara vill spola tillbaka tiden!

Det var ju tvar dott gemfort nar vi var dar, men folk var det ju.. barerna och clubarna borjade precis oppna innan vi skulle dra, sa hann faktiskt stota pa nagra bekanta ansikten. Vilket var kul eftersom de flesta, eller ah nastan i stort satt alla akt hem till sitt.

Shoppade lite smatt och kakade med mamsen och mums, grabbarna stannade namligen kvar har i Tsilivi. Men nu ar jag ratt trott, ska upp tidigt imorrn och promenera med mamsen, sen steka jarnet sista dagen pa beachen. Pa tisdag tar vi planet hem till Sverige igen runt tolvtiden, sa vi ses nog igen tisdag kvall forhoppningsvis!

Ska hem till mumsan nu och gosa, som tyvarr verkar ha blivit lite smasjuk :( Kram pa er salange! <3

(snart ar det LA.... gud kan fan inte fatta det!!!!! ar glad och pirrig och nervos och radd och aaa allt pa en gang haha)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan!

Jag ska till Tsilivi med två kompisar i Augusti och jag undrar bara hur tog ni er till Laganas? och vad det kostade på ett ungefär? Tack i förhand!

2010-02-10 @ 21:12:08
URL: http://jonaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0