Fredag 4 sept


TAKE ME BACK!!!!

God morgon fina läsare, idag är det fredag och jag ska alldeles strax dra iväg och fixa mitt hår. Eller har faktiskt värsta lyxen, då Becca kommer och hämtar mig.. ah hon hade vägarna förbi så det är ju himla skönt.

Ikväll är det kräftskiva ute hos fina Mika i Hemfosa, haha ja fråga mig inte vart de är, låååångt ut på landet iallafall!
Under dagen kanske de blir lite jobb hos mamsen eller en sväng förbi gymmet, får se vad jag orkar.

Skitmensen är här, hate it. Men ska väl vara glad för att vi kvinnor faktiskt får det som ett tecken för att man icke är gravid.. eller nått! äh bajs på det.

Ha en underbar dag, hörs när jag kmr hem igen, puss på er fina läsare! <3

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja låååångt ute på vischan : )

Ha en kul helg.

2009-09-04 @ 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0