Gårdagen´s


Det blev inte L.A Gigolo, utan de blev En sommar med Göran istället. Den va sjukt rolig, inte världens bästa men lätt sevärd på bio iallafall, han är ju bara föör rolig! Tänkte bara slänga in en halvkass bild på gårdagens outfit, inget märkvärdigt men rätt mysigt med halsduk och faktiskt första gången på med skinnjackan i sommar/höst...

Nu ska jag in till stan, möta upp Selim för att sedan gå och prova ut lite kläder för en visning jag ska gå modell för... Japp haha berättar mer senare, ska även ta en fika med Sazza, så vet inte när jag är hemma. Men ses då! kramis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0