Grekland på tisdag (igen)



Tagen med min Canon EOS 400D för 2 mån sen...

 

YesYes! Kan ni fatta vilket lyx jag har då... eftersom lillebror är hemma och hälsare på ville mamma och T passa på att dra iväg en vecka med familjen bara. Eftersom de inte blir så mycket sånt mer med Adamski :P Så igår bokade vi vår resa till Zakynthos! Jaa haha samma jäkla ö som jag var på för bara knappt 2 mån sen, lite småtrist MEN vi drar såklart inte till samma stad, utan en mer familjär miljö, där man kan slappna av och ha kul som familj.

Vi drar alltså tisdag den 22/9 och kommer hem den 29/9 igen.
EN HEL VECKA I GREKLAND! Guuud så skönt det skall bli... hihi

Kommentarer
Postat av: sofia

Har varit till Zakynthos. så umnderbaaart. grekland är bäst :)

2009-09-20 @ 16:37:05
URL: http://ymperia.com/sofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0