Jag njuter av min brors tid här i Sverige


God morning vänner, hoppas ni haft en bra början på denna vecka! Det har iallafall jag, speciellt då min kära bror kom hem igår vilket kändes otroligt kul men på samma gång konstigt att ha honom hemma. Eftersom de bara varit jag, mamma, Mimmi och Thomas så kändes de ovanligt att ha ännu en person.. haha trots att han tillhör familjen :P

Jaja, igår åt vi en helt fantastisk frukost som jag och mumsan lagat sedan tog vi oss in till Gamlastan. Vi promenerade runt i stan ett par timmar, gick förbi slottet och nere vid vattnet, så himla mysigt och riktigt varmt var det också!

Min vackra syster <3

Haha halv förberedda...

A walk in Gamla Stan :D





Stockholm är otroligt fint...








Efter att ha strosat runt lite slutade vår dag på Friday´s (birger jarlsgatan) med en underbar middag. Träffade även på vår vän Savannah som jobbar där ett par dagar i veckan! Efter det var det dags att åka hem, påvägen hyrde vi några filmer och köpte en påse godis. Åkte även förbi Tallkrogen och köpte ett nytt objektiv till Mumsan, som vart utan sin fina Nikon systemkamera i snart 8-9 månader. Perfekt med TVÅ systemkameror till vår utlandsresa...

Dålig uppdatering, men det är väl ingen nyhet, ni borde ju vara vana vid det här laget. Haha! Fotade lite igår, så slänger in bilderna lite senare. Blev även kär och fick med mig en helt underbart plagg sak från stan igår, som jag självklart skall fota och lägga in senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0