Svar från frågestund

Vart är du ifrån?
Jag är helsvensk, alltså från Sverige

Hur lång är du?
164 cm

Vad gick du för linje?
Frisörlinjen på Enskede Gårds Gymasium

Går du fortfarande på gymnastik?
Nej de gör jag inte, men funderar på att börja nu i höst igen.

Vilken typ av vinter jacka ska du använda i vinter? Och vilka skor?
Hae faktiskt ingen aning, blir väl skinnjackan och en stooor varm halsduk och skor blir väl uggs, sen ska jag försöka hitta några fina stövlar, med klack helst...

Har du något tips om en butik med bra jeans?
Jag äger inte så himla många jeans, men dem jag har är från Gina, Weekday, JC, H&M typ...

Idoler?
Jag har faktiskt inga riktiga idoler så, lite trist faktiskt.

Favoritaffärer?
Dem jag har mest plagg ifrån är väl Gina, H&M, Cubus, BikBok typ..

Ska du bli modell?

Vad menar du med den frågan? :)

Får du alltid finnar?
Snarare aldrig...har typ haft max 10 stycken i hela mitt liv.

Saknar du Kevin, alltså din fd-pojkvän?
Njae inte direkt, visst kan man sakna våra roliga stunder och så ibland men inte som pojkvän.

Förlora syn eller hörsel, vad skulle du ha valt? VÄLJ EN!

Gud va jobbigt, helst ingen men om jag verkligen skulle bli tvungen att ha valt en skulle de nog vara syn. Usch!

Drömresemål?

Hmm, de finns många länder jag skulle vilja besöka men typ Kina eller Japan skulle va himla häftigt att få uppleva, eller kanske Australien, oh gud så svårt. Hihi

Bästa skönhetstips?

Det beror ju lite på vad vi pratar om, men låt säga huden, finnar o.s.v De kommer innifrån enligt MIG, så tänk mycket på vad du äter, försök hålla en bra kost och ta hand om din kropp, såsom att träna, äta nyttigt och unna dig en och annan ansiktsmask lite då och då.

En sak vi inte visste om dig?:)
Hm, har aldrig haft ett husdjur, eller jo 2 äckliga möss när jag var 8 år gammal som nästan åt upp varandra.

Favorit hårprodukt?
Använder inte så mycket produkter, tycker de blir så klibbigt och trassligt, men när jag väl använder nått så är det silkesdroppar från Sassoon, funkar hur bra som helst och ger en jättebra finish, håret känns lent och blir glansigt.















Vad är ditt bästa minne?
Oj jag har många bra minnen, svårt att bara komma på ett såhär. Men en stund då jag minns att jag var väldigt lycklig och gjorde mycket roliga saker var när jag bodde i Florida under 3 månaders tid när jag var ca 6-7 år gammal. En helt underbar ålder och härlig tid. Var där med mamma, lillasyster, lillebror och även Savannah och hennes mamma bodde där.

Vilka är dina 5 favorit låtar JUST NU?

I gotta feeling - Black eyed peas


Riverside Motherfucker - Sidney Samson


Down - Jay Sean feat Lil Wayne


Best i ever had - Drake


Sex on fire - Kings of Leon



Är du alltid så nyttig?

Näe kan jag inte direkt påstå, är otroligt onyttig av mig och har vart det större delen av mitt liv. Men dem senaste två åren har jag försökt komma igång med olika aktiviteter, såsom gymnastik, dans och nu börjat gymma. Äter eller ah åt otroligt mycket skräpmat och snacks. Men nu är jag på bättringsvägen. Det gäller att ta hand om sin kropp NU, för sen kanske de är försent. Kosten har en otroligt stor betydelse för hur din kropp kommer att må i framtiden.

Skulle du kunna tänka dig att färga och klippa en bekants hår, och isf hur mycket skulle du vilja ha betalt för de?
Självklart skulle jag det! Beror lite på hur det skulle gå till med köp av färg och mängd o.s.v Dock är det lite svårt nu då jag inte riktigt har någon arbetsplats men de går nog att lösa.


SÅ DE VAR NOG ALLT :D Hope you enjoyed it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0