Börjar allvarlig talat tröttna på att packa nu...



Kommer att sakna den lilla krabaten... <3


God kväll/God morgon!


Hoppas allesammans haft en trevlig helg, det har väl jag.. Varför jag säger väl är ju mest för att jag varit sjuk de senaste 5 dagarna vilket har gjort mitt jobb, som i vanliga fall är rätt kul och underhållande lite jobbigare. Men i fredags hade jag och Logan det mysigt tsm, vi båda var sjuka och sega och mös hela kvällen, lördagen såg var rätt lugn den med. Sen blev Logan lite friskare däremot inte jag, så gårdagen och dagen har varit lite halvsega i min skalle, trots att har alltid har lika kul tillsammans. Har haft många fina stunder tillsammans de sista dagarna iallafall, lite mys här och där, kramar och pussar... Idag sa han nog mitt namn tilloch med! Haha även Henrik instämde, så de va ju lite smågulligt, fick ju bara höra det en gång, men nog var det nått typ av äleeeex hihi. <3

Har hållt på att packa hela kvällen, eller ja nästan hela kvällen då. Och fyfaaaaan vad trött jag börjar bli på det, kanske inget att klaga över så, de är väl nått bevis på att man reser och så men när saker och ting aldrig får plats alltså... haha herrgeud fattar inte vad jag skall göra med alla saker, vill ja ha med allt hem såklart! :( Jaja får trycka ner allt så gått det går, kanske lyckas klämma ner lite i mosters väska!!!! Har såklart hängt med mig galna granne Mel en del av kvällen också. Vi pratade om allt mellan himmel och jord i princip och detta i vår underbara jacuzzi. Det om något är de jag kommer sakna med LA, sedan värmen såklart, och min lilla prins Logan...

Men men, jag skall tillbaka! (nångång iallafall). Men nu är det läggdags, imorgon är min sista riktiga dag i LA och den börjar redan 7.30. Då skall jag vara färdig och stå nere vid Mel´s bil. Sedan blir det äventyr ute i LA hela dagen, kameran åker självfallet med, bilder får ni vänta med tills jag är hemma på svensk mark dock.

Meeen som sagt, nu måste jag verkligen sova! Upp och bara 6 timmar.. suck! Jaja love yaaallll,
ses där hemma snart!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0