Fettisdagen



God Morgon kära vänner, nu sitter jag på morsans kontor och skall alldeles strax börja jobba. Men kom på att de var ett tag sedan jag bloggade och ville bara slänga in ett hej såhär på morgonkvisten.

Har haft en otroligt mysig och kärleksfull helg, och hoppas på att ni andra också haft det. Antingen med pojkvän, vänner eller familj, för det är ju trots allt kärlek alltihop!

Idag är det fettistisdag vilket betyder att man skall äta så många semlor man bara kan! Hihi nee men de ska iaf jag, eller inteeeeeeeeeeeeeee....haha nej men varje år har vi (jag och lillasyster) alltid en liten tävling. Och den går ut på att man ska äta en hel semla, mycket grädde ska det vara utan att slicka sig runt munnen tills man ätit upp hela semlan. Man ska helst vara ett par stycken, för man gavar och kladdar alltid på och åt varann men jaja.. prova själva, de är kul! :D

HA EN UNDERBAR DAG FÖR DE SKA JAAAAAAAAAAAAAG!!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0