Försöker iaf vara nyttig!




Nu har jag ju varit här i nästan tre veckor, och min idé var ju att jag skulle vara nyttig från start tills det att jag åkte hem.. Ja starten gick väl bra, typ första dagen sen tappade jag det med dagarna. Asså tror nog inte jag känner någon annan än mig själv som har denna SUPERKASSA självdiciplinen, det är inget skämt! Jag känner mig så himla sämst alltså... vad gör man?????

När jag kommer hem och har mamsen vid mig skall jag klara det och där med basta. Hon om någon kan sätta in diciplinen när det gäller mat och träning.. och NEJTACK, jag vill inte se ut som en svullen dvärg i sommar, inte heller nu!

Så idag fick det bli en enkel tonfisksallad.. helt ok!

Kommentarer
Postat av: Anders M

Jag kan trösta dig med att jag har sämre självdisciplin.

2010-02-01 @ 09:28:21
Postat av: Sofie

Alex, du kan väl höra av dig till mig när du kommit hem eller bara dra iväg ett mail. Det låter inte som att du mår på topp just nu. Skönt med sol dock när det bara är snö här :/

Du vet att jag finns !

<3

2010-02-01 @ 22:18:54
Postat av: Ana

Det är inte lätt det där med självdisciplin :S Jag måste oftast ha någon som hjälper mig annas går det lite hur som.. :)

2010-02-01 @ 23:41:06
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: Carolina

Fin blogg :)

2010-02-02 @ 12:11:08
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0