hard work - me like



saknar min lilla diamant<3

Hej hoppp gummmiisnoppp!

Idag är det torsdag och det har varit en lååång dag, precis som alla andra dagar denna vecka. Jobbat för fullt har jag, har faktiskt 3 olika jobb för tillfället, eller avslutade ett av dem idag. Jobbar på Globen, hos en takfirma och så har jag varit provanställd på min gamla praktik i en vecka nu. Det har gått jättebra och jag har verkligen utvecklats enormt på bara en vecka, klivit ur mitt lilla fegis skal kan man säga. Har tagit ca 30 kunder säkert, hur kul som helst och känner mig mer säker än någonsin. Så det har verkligen varit nyttigt för mig att prova på en vecka. Imorrn är det ut i kylan som gäller igen dock, jobbar med några vänner till oss, står vakt nere på gatan medans grabbarna skottar ner snö från taken, rätt kul faktiskt då vi är ett härligt gäng.

Helgen är lite oklar äns sålänge, lördag fyller två vänner till mig år, så någon typ av utgång blir det nog iaf. Men lutar mot en chill kväll imorrn. Igår var jag och träna för andra gången faktikst, denna gång själv.. (stolt)! haha
Idag var jag och min lilla favorit på visning inne i stan.. berättar mer om favoriten imorrn eller nått.

Men nu äre dags att sova, blir hämtar halv sju imorrn, fyyyy! Så behöver verkligen sova, men hoppas alla ni där på andra sidan dataskärmen mår bra och njuter av varje dag med era nära och kära! <3 Nattttiiisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0