Mår som jag förtjänar!




God eftermiddag, ligger hemma hos min fina vän som faktiskt sover just nu. Det vart en lite spontan utgång igår trots att jag hade tänkt att ta det lungt. Trots att jag mår som jag förtjänar idag hade jag sjukt kul igår och ångrar inte utgången. Jobbade med DM tak från 7 till 17.30 sedan var det bara raka vägen hem och in i duschen, var både kall och blöt. Sedan vart det middag med min lilla mami och Tompa. Vid sjutiden drog jag hem till Kenza, även Nadia var där. Vi sminkade oss och fixade håret sedan vad elva bar det av till Collage...

Även där mötte vi en del vänner, och jag min favorit! Fortsatte vidare till Hells runt 2 tiden och drog sedan hem vid 4, Kenza och Nadia däremot stannade kvar och körde på ända fram tills 5, snacka om att vi alla verkligen körde all-in igår. Det var det första som sas nämligen när jag kom fram till henne, att de skulle bli all-in ikväll! Haha

Ikväll fyller två vänner till mig år, dock olika kompiskretsar så ska försöka dela mig i två och vara på båda ställen samtidigt. Haha nej men får se hur det blir, är som sagt rätt trött och seg och kommer ingen vart just nu, eller orkar inte rättare sagt. Men får väl ta tummen ur röven och ta tåget hem trots att de verkligen tar emot då det tar typ 1 och 1/2 timme att ta sig hem...

Kramis<3

Kommentarer
Postat av: mandy

du e myckeee finare än kenza! jag som trodde hon var finaste bloggaren =o ps. snälla lås inte bloggen :(

2010-02-27 @ 18:29:11
Postat av: Filippa

Gud va vacker du är! Jättefin bloggdesign verkligen.

Fortsätt så=)

ha de bra, kram

2010-02-28 @ 12:31:11
URL: http://filippaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0