08.01.10



God dagens bloggen, uppdateringen på sistonde har varit värdelös, jag vet det! Men har haft otroligt mycket att göra, eller okej det var väl delvis sant men har bara inte orkat blogga, känns faktiskt inte lika kul längre.

Men men, nu har det bara blivit så och kommer nog förbli så ett par dagar till, för sedan bär det av till LA igen och där kommer det nog finnas mer tid för bloggande.. eller inte! Man vet aldrig, men skall göra mitt bästa iallafall.

Hade iallafall en helt okej och mysig jul, nyår i London var grymt, var dock lite smårisig så var inte lika taggad som ja kunde ha varit, och då syftar jag på att gå ute i London, se alla sevärdigheter o.s.v Men Savannah drog runt på mig rätt bra ändå, vill ni se bilder?

Har massor att göra nu iallafall, det är bara 6 dagar kvar innan jag tar flyget över till staterna igen, vilket jag verkligen ser fram emot. Kommer sakna alla här hemma, men efter att ha vart där i 3 månader redan nu så vet jag att tiden kommer gå fort och att familj och vänner står kvar när jag kommer tillbaka. Ska bli otroligt skönt att slippa kylan också... buuurrrr det är så sinnessjukt kallt här!

Neej, nu är det dags att fortsätta med dagens planer, har en lång lista som måste vara klar innan det är dags för min sista utgång här i Sverige nu. Så det blir all-in tonight alltså, med alla fina&goa vänner.

God Fortsättning, see you soon! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpa uggs?

2010-01-10 @ 18:52:34
URL: http://kopauggs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0