Äntligen lite sol!!!!




Heeejsan, då har jag nog haft bloggpaus tillräckligt länge.. eller tycker ni inte det? Känns som om det händer tillräckligt mycket i mitt liv just nu för att kunna blogga gemfört med för ett par dagar sedan. Det är sjukt hur mycket änns liv kan förändras på bara ett par dagar faktiskt.

Men för att få er att få ett litet hum om vad som händer i mitt liv just nu tänkte jag bara dra det lite kort här och nu, sedan utforma det i ett annat inlägg... Pågrund utav lite tråkiga familjeproblem kommer jag att i veckan åka hem till Sverige igen, när jag väl kommer hem kommer vi inte längre bo på samma ställe som vi gjorde när jag lämnade Sverige för lite mer än över 2 veckor sedan. Och dessa saker kommer ändra min livsstil rätt mycket just nu, eftersom jag för tillfället befinner mig i Los Angeles och det betyder att jag kommer lämna detta underbara land, och framförallt denna underbara värme som äntligen kommit igen...

Så nu har ni fått ett litet hum om vad som pågår, det är både glada och ledsna miner över hela situationen om jag ska vara ärlig. Skönt att komma hem, dock av tråkig anledning, tråkigt att lämna LA, alla mina nya vänner och min lilla prins Logan trots att det inte är riktigt vad jag vill göra... ja de är väldigt blandade känslor faktiskt!
Men det är det livet består av har jag lärt mig, upp och nedgångar, med och motgångar. Utan dem skulle livet bli väldigt trist och enformigt...

Återkommer med mer info om vart vi flyttar o.s.v lite senare, när ni där hemma antagligen sover. Nu ska jag fortsätta njuta lite av solen på vår lilla balkong. För mer sol än såhär kommer jag nog inte hinna få tyvärr...

KÄRLEK TILL ER ALLA <3
Tack för att ni finns här och stöttar mig, ni vet alla vilka ni är! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0