Good Night LA & Good Morning Sweden

Henrik jobbar och Jenna är i Utah för jobb. Så det har bara varit jag och Logan hela kvällen. Supermysigt då vi har det bra tillsammans, han är otroligt underhållande kan jag lova. Dock sover vi inte helt ensamma då Rob är hemma inatt (dem flyttar ut i början på feb.) Så det är ju lite skönt iaf, för lite läskigt är det att sova själv, men det har jag alltid tyckt vart jag än befunnit mig.
Hoppas ni där hemma får en underbar dag, själv har jag krupit ner under täcker nu för att sova djuuupt och mjuuukt (hihi sover i Henrik och Jennas säng inatt).
Kram på er alla, massa kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0