Mycket som pågår..




Bild tagen av mig - Clearwater Beach´08

Heej alla fina läsare, ni blir allt fler och fler nu. Okej ska inte överdriva men statistiken går iaf uppåt och inte neråt vilket är kul. Känner mig dock som en värdelös bloggerska när jag typ aldrig bloggar, ärliga talat så vet jag inte varför men känns som om jag tappat suget. Har trots allt bloggat ett ganska bra tag, nästan tre år för att vara exakt vilket känns helt overkligt. Tiden går så otroligt fort...

Så är inne på min andra vecka här i Los Angeles och vädret suger ärlig talat. Hade en dag med sol och värme vilket var igår men sen idag så kom regnet tillbaka. Så det är ju lite småtrist, men om vi har tur så ska det bli bättre resten av veckan nu.

Dagarna rullar på som vanligt....mestadels, lite mer jobb vissa dagar men håller fortfarande på att komma in i rutinerna då det ändrats lite sen förra gången jag var här. Har träffat ännu mer underbara människor på CC vilket är skitkul och otroligt grymt, är väldigt lyckligt lottad om jag får säga vad jag tycker.

Dock kommer det bli rätt stora förändringar tills nästa vecka men det tar jag då för vill inte säga nått innan det är helt säkert. Mår inte så jättebra just nu varken psykiskt eller fysiskt, men sämst är nog fysiskt. Men det är sånt som vi alla går igenom, det är en del av livet men inte direkt kul för någon.

Så dagarna framöver kommer vara lite hit&dit, upp&ner, förhoppningsvis som jag vill ha det men kanske inte helt. Återstår att se som sagt.. nu vet ni iaf hur läget ligger till, uppdaterar så fort jag känner för det och har något roligt att dela med mig utav.

KÄRLEK<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men vännen då, det låter ing vidare :/

Bara skick iväg ett mail om det skulle vara något :)

Ta hand om dig <3

2010-01-27 @ 13:48:08
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

så himla fin blogg och bild!

2010-01-28 @ 19:17:57
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0