Måndag 12 Juli 2010


Hejsan, då vare måndag igen och redan 12 Juli vilket betyder att de bara är en vecka kvar tills vi drar till Gotland. Tror inte jag nämnt de tidigare i bloggen, har faktiskt helt glömt bort det. Men på Söndag drar jag och bästavän dit iallafall för en hel veckas "semester" eller vad man nu ska kalla det. Kommer såklart sakna min baby massor men man får inte glömma att umgås med vänner och göra sånt man vill göra bara för att man skaffar pojkvän! Mycket viktigt tycker jag!

Hade en sjukt rolig kväll i lördags tills Zahra´s väska vart stulen. Vi började hemma hos mig, fixade oss, åt en sjukt god middag och bara chillade. Sedan bar det av in till stan där vi mötte upp resten av folket, gick först förbi Collage, men där var de lite dött så drog vidare till Cafét där de var ett jädrans drag. Vi fick ett bord med massa god dricka och härligt sällskap. Kvällen dog rätt fort dock så fort Zahra´s väska var borta, alla började leta som galningar men ingen väska fann vi. Så det blev nattkäk på donken, samtal till polisen o.s.v sedan tog vi en bulle hem! Roliga var dock att dem som snott väskan råkade ringa upp Savannahs mobil av en slump, och därav vet vi garanterat att någon tagit väskan.. tråkigt tycker jag när saker som detta händer, att folk är så egoistiska och fräcka! USCH!

Värmen tar kol på mig, vill bara hoppa i en sval pool och inte komma upp förrän ikväll men tråkigt nog har vi ingen och inte heller har jag någon lust att åka iväg någonstans. Igår drog vi dock iväg till Långsjön för lite sol & bad, mycket trevligt! Sen var det ju VM-finalen såklart senare mot kvällen, Grattis Spanien!

Nu ska jag nog ta en dusch och dra in till stan för att träffa Zahra, hon ville shoppa lite innan hon drar tillbaka till England på torsdag. Vad som händer sen vet jag inte...

En bild på oss fyra tjejer från i lördags <3

Kommentarer
Postat av: ylva

sjuukt snygg klänning! var kommer den ifrån? :)

2010-07-12 @ 18:54:59
Postat av: D'

Lägg upp alla bilder :P sen får du ta för fan o skriva exaktvilka grbbar ni varit me nu i veckan! Alla hehe

2010-07-15 @ 22:58:48
Postat av: Patricia

Inte för att härma tidigare kommentaren men klänningen var verkligen jättefin! :)

2010-07-17 @ 17:53:28
URL: http://aboutsis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har savannah Blogg?

2010-07-20 @ 14:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0