16.03.10




Morning Sunshines, idag är det tisdag och solen skiner lika fint som igår. Jag är nog inte ensam om att bli på mycket bättre humör bara utav det fina vädret, det är som om man vaknar upp från en lång, grå och trist vinter liksom. Tar tag i saker och får de gjort, så är det iaf för mig!

Igår kväll var jag hemma hos min fina vän Nora, vi lagade mat och tog igen förlorad bästistid igår. Hon har ju varit borta i två veckor plus att vi inte sågs så mkt ett par dagar innan hon åkte heller. Så det var skönt, snackade om allt som ligger uppe i luften just nu, vilket var ämnet "kärlek". Något vi båda höll med om inte är lätt... men med varann, sida vid sida så tar vi båda oss igenom det! Fixade även naglarna och bara mös.

Nu sitter jag på jobbet, hos mamsi alltså och "jobbar", eller ja bloggar för tillfället. Men måste faktiskt fortsätta nu, tänkte bara slänga in ett litet hej i princip. Senare idag skall vi iväg och träna, även imorrn och på torsdag OCH på fredag. Det är nämligen så att det bara är 2 v. kvar tills våra gymkort går ut, så nu måste vi passa på. Sen lär det väl bli någorlunda varmt och skönt för att promenera ute, så de längtar vi till!

Efter gymmet ska jag & norisen in till stan, idag ska vi leta resor! YAY!!!! Får se vad vi hittar och vart vi åker.
Men två olika ställen vet vi iaf att vi ska till, sen exakt när och vart vi åker först har vi inte bestämt oss för. Men eftersom Nora tar studenten i sommar har ingen av oss nån stress hem iaf.. hehe EXITING!

Ha en fortsatt bra dag, för det skall JAG! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0