Bio ikväll med favoriten <3


Hallo på er, sitter hemma i vårt mysiga hus och har precis haft besök av min kära farmor, hennes man och deras dotter Sara. Dem har varit här på lite lunch och fika. Nästa gång blire vi som åker ut till dem i Åkersberga, blir skärtorsdagen nästa vecka, så de blir mys.

Helgen har varit helt perfekt! Utgång i fredags min min älskade vän Nora och kusin + Co, sedan mötte jag upp R för gemensam hemgång. Igår tog vi en ordentlig sovmorgon och sedan drog vi iväg till bl.a Ikea för att kolla lite nya kök till hans nya lägenhet som han flyttar in i på torsdag. Åt en god middag och såg filmen "Blind Side" också, riktigt bra film faktiskt.

Nu ska jag iväg igen, träffa min snygging och gå på bio, vi ska se "Farsan" ikväll.
Imorn blire tillbaka till verkligheten, gymmet imornbitti och sedan jobb!!! Nu måste jag dra, men ses nog imorrn.
Love to yalll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0