Jobb, jobb & mera jobb...


Bild tagen med min Canon EOS 400D i somras - Stockholm


Det är typ vad min vardag ser ut som just nu. Trots att de är tufft, sena kvällar och ömma fötter så gillar jag det. Kommer kännas saftigt i plånboken i slutet av månaden iaf. Så jobb sen i onsdags och hela helgen på Globen. Förutom att jag jobbade i köket ons, tors, fre och lördag så jobbade jag även på efterfesten under Melodifestivalen. Vilket var otroligt kul, trots dem långa timmarna.

Men såg massa olika kändisar/artister såsom, Dolph, Måns Zelmerlöf och hans tjej, Darin, Ola, Anna Bergendal, Pernilla Wahlgren, Shirley Clamp, Salem Al Fakir, Eric Saade, Nanne Grönwall, Björn Gustavsson jaa o.s.v. Träffade även Molly och min fina Emmalisa på efterfesten, stog och "minglade" lite med dem när jag hade det lungt i just min buffé. Emmalisa som körar till Anna Bergendal kommer ju att få och med även till Norge och vara med i Eurovision Song Contest, vilket är hur coolt som helst! Så stolt så! <3

Min älskade vän Nora är äntligen hemma från Vietnam så nu är vi back in business liksom. Vilket också betyder hårdträning nu dem närmsta veckorna! Idag åkte jag in med R till stan, vilket jag alltid gör då de annars tar mig hundra år att åka kommunalt. Hade en läkartid först och sedan tog jag en fika med norise & mickis på söder i den underbara vårsolen.

Vet att uppdateringen är sämst, men som sagt jag bloggar när jag har tid och lust. Nu är det faktiskt mest brist på tid, för jag gillar att blogga och de är skönt att skriva av sig mellan raderna. Nu ska jag ner och cykla på vår "träningscykel" som står nere i källaren, sedan bär det av hem till Nora ikväll för tjejmys! <3

Ha en fortsatt underbar dag i detta underbara vårväder! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0