Jobb & träning = en bra kombination



Zakynthos´09

Heeelllo, fredag idag trots att de känns som en måndag för mig, dock inte en jobbig än men kan ju ha att göra med att de är fredag. Igår tog jag en ledig dag, det behövdes faktiskt... hjälpte mamma att städa hemma hos mormor & morfar först sedan gick vi vidare hem till min kära lilla farmor, så söt hon är. Måste börja hänga mer där hemma, så himla mysigt.. man ska ta vara på tiden med sina morföräldrar, för snart finns dem inte längre där! <3

Idag var det upp vid halv åtta och sedan dra iväg till jobbet med mor och Tompa. Nu har jag även precis klippt en av de anställda här på jobbet, lite extra cash i kassan är alltid bra. Nu är jag klar här och tänkte dra iväg till högdalen för att träna, känner mig sjukt taggad! Blir alltid så när jag är igång och jobbar, konstigt men tror att ju mer man har att göra ju mer får man gjort.. blir att man planerar in saker och faktiskt gör dem. Gemfört med att gå hemma hela dagarna, då får man fan inget alls gjort. Så det tycker jag är en bra kombination, jobb & träning = ett bra år 2010! För tänker fan inte se ut som jag gör nu i sommar... så träning, träning, träning (och en bra kost) är hur mina närmaste månader skall se ut!

Men nu måste jag springa iväg, ses nog senare när jag kommit hem igen! Nån som är sugen på att se vårt nya hus??? Glöm inte att kika in senare då :D kramis <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

SV: Tusen tack! :) Yes, jag har gjort den själv.

2010-03-05 @ 15:39:32
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0