# Läsarfråga


Fråga:
Hej! Vilken fin blogg du har. Du verkar så gullig och vettig tänkte ställa en fråga och hoppas på svar. Har du en pojkvän? Jag träffar nämligen en kille och har gjort ett tag och jag tycker att allt är jättebra men han verkar inte vilja bli tillsammans med mig han säger alltid att vi ska prata om annat när jag tar upp det. Tycker det är jättejobbigt för jag tycker verkligen om honom. Kan verkligen behöva ditt råd så snälla svara. Kram Karin

Svar: Hej Karin och tack så jättemycket! Nej jag har ingen pojkvän för tillfället, men håller på att träffar en precis som du faktiskt. Jag känner igen mig i din situation från tidigare killar jag träffat och vet att de inte alls är lätt, väldigt jobbigt för personen i fråga, i detta tillfälle just dig då. Nu vet jag inte hur eran relation tillvarandra är men utgår bara från allmänheten, så du får väl ta det jag säger med en nypa salt.

Om du verkligen tycker om den här killen, så är det väldigt viktigt, framförallt för dig att få veta vad han tycker om dig. Antingen så vet du redan vad han tycker, men att han kanske är rädd för att springa in i ett förhållande eller nått sånt, och ända lösningen på det är faktiskt att ge det mera tid om du nu klarar av det. Nu ska jag inte genarlisera heller men beroende på hans ålder kan han också vara omogen och inte redo för ett förhållande och det värsta som vi tjejer gärna gör är att vi pressar oss på killen och sen blir det bara pannkaka alltihopp iallafall och det är ju ingen kul lösning.

Så det allra bästa är att sätta sig ner, även fast det kanske är jobbigt och han byter samtalsämne hela tiden. Att bara konfrontera honom, och liksom säga: Hörru, allvarlig talat nu liksom! Jag tycker verkligen om dig och hoppas på att vi kan ta nästa steg i den relation som vi har tillsammans, hur känner du typ. Sen är det upp till han, vill han inte eller visar noll intresse skulle jag lämna killen, för i längden är det du som tjänar på det! Det finns så otroligt många killar runt om i världen, så funkar det inte denna gång är jag säker på att du hittar någon annan snart.

Hoppas de var till nån hjälp, kramis

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack så jättemycket för svaret. Ska försöka ta det till mig

2010-03-08 @ 15:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0