Nya gelénaglar igen!



sorry för dålig bildkvalité...

Nu var det ett himla bra tag sedan jag hade gelénaglar. Minns inte änns sist, men kände att det var dags igen. Och tur som man har så har jag ju faktiskt inte bara en utan flera kompisar som håller på att utbilda sig eller redan är utbildade nagelterapeuter. Så idag var jag hos min kompis Jessie på st:eriksplan och gjorde ett nytt set naglar. Tog 2 tim och 15 min, helt okej faktiskt speciellt med tanke på hur bra resultatet blev.

Så är ni sugna är det bara att säga till, mellan 300-400 kr beroende på vilket material ni tar! ;) Hon är grymt duktig, och nöjd är jag.

Kommentarer
Postat av: andriana den allsmäktige

hur mycket kostar det om man vill fylla på akryl naglar? :)

2010-03-23 @ 18:14:14
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0