Precious


Har precis vart och sätt filmen "Precious" med min kära mor och lillasyster. Skönt att komma iväg på en bio då det faktiskt var ett tag sedan, plus lite girly time med dem bästa. Är dock väldigt trött nu och jobbar imorrn från 9-18 på Globen så tänkte nog hoppa i säng snart. Jobbar även tors, fre och lör vilket betyder att jag kmr att jobba där under Melodifestivalen, vilket är både positivt och negativt. Eftersom de ska bli kul att jobba under ett sådant stort evangemang, men eftersom jag har två vänner som är med och tävlar hade jag kanske hellre velat se de antingen på tv eller kanske tillochmed live. Men men nu är det som de är, har jag tur kanske jag träffar dem där.

God Natt alla underbara <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du utbildar dig till frisör va? :) well om vet du hur man kan färga sitt hår honungsblont själv? plånboken tilllåter inte frisören just nu. är redan blond med enoooorm rödblond utväxt. hur ska jag göra? :)

2010-03-10 @ 20:35:49
Postat av: frisör

Du får bleka upp din botten först med den ljusaste färgen du hittar på förpackning på ica, kicks whatever.. Sedan tar du en färg där de står guldblond.. lr ibland brukar de stå siffror som 10/3 osv.. beroende på märke, fråga i affären, dom på åhlens brukar vara till stor hjälp.. dock föredrar jag att du gör de på salong, för misslyckas du vilket du med största sannolikhet gör, då blir de ännu dyrare för då måste du ändå fixa till problemet :)

2010-03-15 @ 00:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0