Saknar min Lucas!



Nu har det nästan gått en månad sedan min underbara barndomsvän, hennes pojkvän och deras gudomligt vackra son flyttade till London. Fick igår höra att dem äntligen hittat ett eget ställe att bo på, och om jag förstod rätt så var det ett hus. Lillkillen växer fort och vill inte missa alltför många månader av den första tiden. Han är så liten och god, men inte länge till, för bebisar växer så sjukt fort. Så funderar på att ta en billig flygbiljett över till London om ett par veckor så jag får krama om min lilla prins! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0