Vårsolen är här!



Snart lika varmt som det var i L.A!!! <3

God Morgon alla underbara läsare, hoppas ni haft en like härlig helg som mig. Lördagens utgång med tjejerna vart riktigt lyckad, goad middag, härligt sällskap och sedan riktigt bra drag på Collage. Jag & Savannah var inte hemma förrän halvsex, efter gratismat på donken och ett jäkla vandrande runt i stan.

Sov ut igår såklart, dock bara till tio på riktigt eftersom hennes lilla papegoja Dolph pep som bara den. Men lyckades sedan somna om lite halv till ett ungefär. Spenderade söndagskvällen med hemma hos R, som var tröttare än mig och därför somnade vi båda hyfsat tidigt.

Idag ska jag iväg till min fina vän Jessie i St:eriksplan för att färga först mitt hår och sedan skall jag färga hennes hår. Har läääänge velat färga mitt hår, för nu är det ett bra tag sedan kan jag lova! Kan hända att de blir ett möte senare ikväll, berättar mer sen om det.

Kan inte låta bli att bara le och njuta av den underbara vårsolen som äntligen är här, trots att de fortfarande är massor med snö ute coch kylan håller i sig så gör solen så otroligt mycket!

Nu sticker jag iväg, kramis <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är R och kan du inte berätta lite om honom :)?

2010-03-08 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0