Kaos-dag

tjabba hallå ba, e hemma hos norisen nu då. Kom till skolan prick nio imorse, vilket va sjukt onödigt, kunde ju fått värsta sovmorgon... Gick bara rundt på dem olika programmen i min skola idag, fordon,trä & bageri. Det va ju kul att se hur det såg ut där inne. Sen var det lunch, jag & bullen kom in först av alla. Det var tacos, feeettt gott. Dem hade tillochmed nån samba musik i hela matsalen, haha skitbra stämning var det. Dem serverade också kakor och kaffe, vilket inte finns i vanliga fall. Sen stog vi lite i salongen, tvättade håret, och tog emot dem andra elever från andra program som kom och kollade på. Alla turkar (ej rasist) tvättade varandras hår, HAHA fan va vi garvade, det va kul. Synd va dock att 3 vax vart snodda, ganska tråkigt...
Sen när vi inte pallade stå där med, gick vi och spelade kort. Stress spelade vi, men malin (kallad bullen) knäckte min nagel så att den sprack, fan va ont det gjorde. Måste sätta på ny nu. Sen fick man godis och en festis, fan va snälla dem va i skolan idag alltså. Så borde det vara varje fredag jue... Nu ska vi snart möta sara, tänkte ta en fika. E bara skitsugen på thailatte, sånt som sara bruka dricka. Så ska nog dra nu, bloggar ikväll ;) SEEEEES !

Kommentarer
Postat av: norawestman

CHAILATTE BABY! :) haha

2007-10-24 @ 17:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0