nått bara.

härmar dig nu, ja vet! ;) har så dålig fantasi, vill bara komma igång liksom :P

10 favoriter:

Färg: blå m.fl
Mat: olika
Band: band? vet inte.
Film: Greas, älskat sen ja va liten.
Bok: En ängel från ovan.
Sport: dans
Årstid: Sommaren OF COURSE!
Veckodag: Fredag
Glassmak: har massa favoriter. Men choklad, cocos o jordgubb
Tid på dygnet: natten, när man sover.

9 för tillfället:
Humör: Trött
Smak: ingen
Kläder: Mjukisar o linne
Bakgrund: va? :S
Nagellack: typ vit.
Tid: 23:00 snart
Omgivning: Lugn o avslappnad.
Irritationsobjekt: En viss person som hade ett jävla humör idag! 

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Om man tar den man kallade sig bästa vän så var det Linn, typ i 2:an.
Screen name: ?
Husdjur: Dansmus (snövit)
Piercing: Första piercingen jag tog var i näsan. Om man inte räknar med öronen.
Förälskelse: Dagis, A!
Musik: Typ disney musik.
Bil: fan vet jag :S
Kyss: Hmm, dagis minns inte vem. HA!

7 senaste:
Cigarett
: röker inte.
Mat: Fiskisar me ris
Dryck: Vatten
Biltur: Igår, fick skjuts till älvsjö.
Kyss: 20 minuter sen =)
Spelad låt: sämst på namn, haha!
TV-program: har inga kanaler för tillfället.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Brutit mot lagen: mm
Blivit arresterad: never.
Badat naken: Ja självklart.
Varit med på TV: yes. (i publik)
Kysst någon du inte känner: nope.

5 nej tack:
Kläder: massa saker.
Mat: lever
Musik: HÅRD rock
Dryck: kaffe o sprit
Personlighetsdrag: personer som är osäkra på sig själva (hemska asså).

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Promenerade o solade
Du kan höra just nu: Ljudet från Tv:n
Du inte kan leva utan: Familjen & Kevin.
Du gör när du har tråkigt: Tittar på tv, sitter på datan(bloggar).

3 personer:
Du kan berätta allt för: Kevin, ingen annan som jag kan berätta allt för.
Du tycker om: bara tre, nä har många fler än så.
Du inte gillar: kan jag ju inte skriva här! :P

2 val:
Kaffe eller te: te
Vår eller höst: Vår såklart.

1 önskan: Att det alltid ska vara jag och K. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0