nattinlägg ;)

Hallo, kom hem för typ 2 timmar sen. Vi har varit och ätit & bowlat. Det var jag, Kevin, mamma, Mimmi, Nora, Kamil och deras kompis Robin. Vi hade faktist kul. Vi körde killarna mot tjejerna, alltså vi hade två banor. Och jag kan lova er att vi LÄTT vann över dem, haha asså det är helt otroligt. Jag tror aldrig nånsin att jag fått så bra, men jag fick faktist 151 poäng på ett spel, e det bra? jag vet inte. Åt jättegod grekisk mat innan. Nora följde med oss hem, för hennes pojke har tydligen match imorrn. Är skittrött och tänkte lägga mig och sova nu, fan va skönt. Känns som att ju äldre man blir ju skönare blir det att gå och lägga sig, jag verkligen älskar att sova. Det är ju så himla skönt!
Så nu tänkte jag krypa ner och mysa med älsklingen. Pallar inte lägga in bilderna från bowlingen, gör det imorrn. Haha, tog kort på de fula skorna man har när man spelar, kände mig som värsta nörden, hehe.

ajja God natt på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0