Tisdag

Heeejsan, vaknade vid tio imorse, det kändes skönt. Skulle egentligen ha städat då, men kände lite mer för en film. Så jag kollade på en film som mamma köpt när hon var i danmark. Fast har inte sätt klart på den. Nu ska jag städa köket lite snabbt, för sen ska jag iväg till hornstull och sola. Så måste skynda mig lite, innan klockan är två.
Sedan tänkte jag ta en titt förbi stan också, behöver köpa lite grejer, och det är ju lika bra att passa på nu när jag har lite pengar... Sen är det ju halloween imorrn!!! Tror inte att jag ska göra nått speciellt imorrn, men till helgen blir det iallafall nått. Har en lite en idé om vad jag ska klä ut mig till i sådana fall :) hehe, men det tänker jag inte avslöja nu. Men måste iallafall åka förbi en BR butik, eller kanske buttriks. Vid sex-tiden har vi tänkt att gå ut och äta middag. Det är nämligen en kompis från Kristianstad som hälsar på. Så det blir jag, Kevin, Aleena och Emma-lisa då. Ska bli lite mysigt...

Kanske kanske åker ut till arlanda sent ikväll, för min kära moster kommer hit och hälsar på i två dagar. Hon bor i USA, men jobbar just nu i England, och tänkte därför komma förbi här. Så det ska bli kul, har inte träffat henne på 4 år tror jag. Måste dra nu, bloggar väl mera ikväll...

CIAO!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0