torsdag morgon

Klockan är halv nio nu, och jag sitter bara ner o myser av att vara ensam hemma. Shit det e så himla lungt alltså. Jag börjar tio idag, ska ju till salongen så ja tänkte skriva några ord bara. Idag ska jag försöka övertala Kristofer att färga mitt hår, eftersom det ser helt bajstråkigt ut och jag ska ta skolfoto nästa vecka... så vi får hoppas på det. Men vet fortfarande inte vad jag vill göra, men det lutar lite mer åt att göra slingor =) färga håret brunt gör jag nog när ja har mer pengar eftersom jag tänkte göra löshår! Sen satte mamsen in cash på kontot imorse också, så jävla skönt. Ska gå och kolla på skor idag, får väl se om ja får med mig norisen, hon slutar runst tolv såå! Ska jobba på salongen idag typ tills sju, eller det är vad jag måste men orkar aldrig det asså, fanken! Det är ju så jävla trångt. men men, måste ju få in alla timmar så det är bara att jobba på! Nu ska jag käka lite frukost. Kanske inte så nyttig men cheerios o mjölk haha! ajja, somj sagt så ska vi ( ja o mami) börja käka bättre o börja träna. Men måste få ihop pengar först så att jag kan köpa ett gymkort eller nått sånt där. Börjar iallafall på dansen på söndag. Och det ska bli så SJUKT kul. Men nu måste jag göra mig i ordning. Ha en bra dag,


see yaah later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0