Mitt rum

Tänkte passa på att visa hur mitt "nya" rum blev, eftersom vi inom kort kanske flyttar e det ingen vits för mig att skapa mer på mitt lilla rum, så därför visar jag hur det blev från att ha vart helt tomt. Till vänster finns också två dörrar, man ser lite av den ena. Och där har jag min garderob! Det andra är bara ett litet förråd!

image203

Sen tänkte jag också bara rekommendera en skitbra eltandborste, haha jag fick denna i julklapp. Har två olika skaft eller vad man nu kallar det, den ena som kommer åt på trånga ställen, vilket är skitbra och skitviktigt när man har tandställning som jag. Den andra rör på sig liksom, den snurrar lite samtidigt som den skakar typ.

image204


CIAO"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0