Söndag

Tjabba tjenare,  då var helgen slut igen då. Trots att den gått så fort känner jag att jag fått en del gjort, eller hyfsat mycket iallafall. I fredags var vi ju hos Malin, åkte hem på lördagen som gick åt att bara slappa. Igår kväll åkte vi hem till Aleena ute i gustavsberg. Vi hyrde två filmer, "Transformers" och en annan film som jag inte minns vad den hette.



Först såg vi transformers, men eftersom jag hade fullt upp med att platta Aleena´s hår, missade jag väl typ halva filmen, och den andra filmen var ganska bra faktist fast självklart somnade jag i slutet. Aleena åkte iväg på en konsert vid tio tiden igår kväll så då var vi ensamma hemma elelr Curry (hunden) var såklar där. Haha,
Haha hände en liten rolig grej imorse när jag vaknade, haha jag vaknade nämligen av att jag spottade. HAHA!
Så jävla sjukt, kan inte förklara det men jag drömde liksom att jag drömde... sen vaknade jag av att jag märkte hur jag spottade, haha kändes så jävla sjukt. Älsklingen hade gått och lagt sig i gästrummet under natten, haha kände mig dissad. Nä men jag sov, det var bara det att det vart så jävla varmt i rummet, och han får typ panik när det blir för varmt. Dem sov när jag vaknade så då satte jag på en film, nämligen "Shall we dance". Har länge velat se den, fan vad bra den var. Jag vill också bli så grym på att dansa... Dem åkte vid tolvtiden, då satte jag igång och städade. Höll väl på till ca kvart över fyra. Då lagade jag lite fiskbullar med ris, sen kollade jag på en till film, "Me, you and Dupree". Har sätt den förut, men den e bra... När dem kom hem igen vid halv sju käkade vi sen skjutsade hon oss till bussen. Nu är jag hemma, och hela familjen ligger uppe och kollar på nån film. Så jag sitter här ensam och äter lite djungelvrål. Imorrn har jag bra engelska i princip, sen 3 timmars håltimma eftersom idrotten inte börjar förrän tre och vi har ingen bild imorrn. Vi ska åka skridskor i kungsan imorrn, haha det ska bli kul...fan kan inte fatta att dem tycker det är idrott...ajja får väl åka runt i cirklar som vi gjorde förra året! KUL! not..haha
Men men det blir väl ända gånge jag åker skridskor i år dåå.. Ska försöka ta en fika med min kära vän Sara imorrn under våra håltimmar... nä nu ska jag göra mig iordning för sängdags eller nått orkar inte skriva mer...kanske börjar bli rätt tråkigt att läsa för er också! haha

Ajja hoppas alla haft en underbar helg... Imorrn är det en ny vecka! KRAMIS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0