Bröllopet (långt bildinlägg)


Brudparet

väntan på bruden

Kramkalas

Jag och brudgummen

Dags för att skåla för det nya paret

Hela gänget

KYSS!

Barndomsvännen/bästis Malin

De hade dukat så otrolig fint. 

Sådär sagolikt vackert...


Presentbordet med massa värdefulla kuvert.

Söt liten brudtärna

Alla har precis satt sig ned, jag har fått en plats på brudparets bord. Känner mig speciell, haha.

Vår berömda präst, Kate.

Tårtor...

Självaste bröllopstårtan

Brudparet matar varann med tårta

Vi hade flera olika uppträdanden under kvällen, b.la systrarna Axeland, båda född med naturbegåvning

Aleena Gibson såklart

ZZZZZZ (heter han som står i mitten) Bruden och brudens mor är med som typ rekvesita haha. Sjukt rolig låt.
Du hittar han på http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=80667191

Lizette& hittar du också på myspace

Massa söta barn som bara älskar mig.

sötnosen Neo som jag passade när han var bebis.


Lillasyster och mia (en trogen läsare) haha

"små"tjejerna =)

Älsklingens lilla skapelse, haha ibland gör han så roliga saker.


Den fina brudbuketten, jag älskar verkligen blommor. Så himla vackra.



Det var det jag har att bjuda på, hoppas inte att det är tråkigt med så mycket bilder. För då får ni säga till. Själv tycker jag bara att det är kul om man får se bilder så man förstår hela sammanhanget. 






Kommentarer
Postat av: miiafiiia

haha, jag ska fortsätta läsa även om det blir tråkigt! haha

2008-07-02 @ 14:15:30
Postat av: Sussi

Näe de va inte tråkigt : )

Jätte fina bilder, sagolikt bröllop

Hoppas ni hade kul.

Har aldrig sett Kate som präst, hi hi, fin hon va.

Tittar in i kväll igen.



Kram

2008-07-02 @ 14:57:52
Postat av: t

bootifuul ;)

2008-07-02 @ 15:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0