Hey babes

Kom precis hem till mamma, vårt internet hemma strejkar ni igen så var tvungen att promma hit eftersom jag måste leta tåg&buss biljetter för imorrn. Det har gått superbra på jobbet idag,  och det är jättekul att jobba där. Har man bra kollegor så trivs man, och det göra jag. Kanske inte älskar alla precis, haha men så är det bara. 

Sitter just nu och kollar på "So you think you can dance", så himla bra. Älskar hon som sitter i mitten, hennes garv. haha man blir liksom glad av det, garvar lika mycket varenda gång. 

Tänkte idag att jag har nästan e hel månad kvar tills plugget börjar. Ganska lång tid faktist, funtar som sagt fortfarande på en utomlandsresa. Hoppas på att det blir av, you never know. 

Ska leta biljetter nu, Kjam

Kommentarer
Postat av: sofia

ja de e kul :D haha ja de e väl lite små svårt ibland men de är en bit kvar :D men snart hoppas jag på att det blir :D

2008-07-29 @ 22:18:00
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Till att börja med måste jag säga gud vilken snygg tjej du är både till figur och ansikte.



Jag har den turen att jag redan jobbar för en av mina största sponsorer och jag har blivit vald som mäktigast mediaprofil i Uppsala pga av att min blogg är välbesökt.



Jag har även blivit intervjuad och varit på en stor mingel party för bara media personligheter från uppsala och stockholm. Jag har också en bakgrund som gör att jag har många kontakter.

2008-07-29 @ 22:23:12
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Maria

sv: Au, men Danmark är ju närmare :P Sen vet jag ingen seriös piercare här i närheten så lika bra att åka till en studio där. :)

2008-07-29 @ 22:27:22
URL: http://mariakayeymf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0