Tisdag

God kväll, slutade jobba vid sju som vanligt på vardagar. När jag kom hem (till mami) hade hon handlat hem sushi till mig. Tur det för jag var verkligen superhungrig, men tråkigt nog var den faktiskt inte så god, eller ah jag har smakat godare. Roligast av allt är väl att jag inte käkar lax, vilket jag tycker är lite kul. Beställer alltid vegetarisk sushi.

Efter maten la jag mig i soffan bara för att kolla lite TV, men som vanligt så somnade jag. Haha lyckades halvsova en hel timme. Framför mig sitter lillasyster med plågsam blick, och noppar ögonbrynen, eller haha faktist mellan dem, så att hon inte får junibroun eller vad det nu heter. Haha

Fan känner mig redan lite hungrig, vart fasiken inte mätt på den där sushin. See you later =)



bild tagen första gången på GBC Högdalen, alltså min anställningsintervjuv =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0