Kärleksveckan!

God morning, idag är huvudvärken borta, vilket känns skönt. I skolan har vi en speciel vecka, nämligen kärleksveckan. Hella caféterian är dekorerad med röda ljus och massa olika rim överallt, kärleksrim såklart. Dem bjuder på hjärtpepparkakor i cafét, bageriet säljer hjärtbakelser och tårtor, haha en riktig loveweek. Idag och imorgon har vi temadag, vilket betyder ingenting för mig. Haha tror vi ska kolla på film, svara på frågor. Idag ska vi bara stå i salongen och fixa alla ettor eller nått, vet inte exakt vad. Som vanligt är jag sen, dålig student, Jag vet! Men tror inte jag missar nått speciellt ändå.

Vet inte heller hur länge vi går idag, men funderar på att ta en sväng in till stan efter plugget. Måste gå förbi banken och kolla runt lite. E lite sugen på en chailatte faktiskt, hihi. 

Ni får ha en suuuperbra dag, Kramis<3

bkheart.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0