15 Okt.



(utsikten från vår lägenhet i Tsilivi)

Heej babes, nu är väl ändå de flesta uppe där hemma. Själv sitter jag nydushad, iklädd min "pyamas" och snart redo att lägga mig. Är inte alls trött ikväll vilket är konstigt eftersom jag somnade rätt sent igår med. Men men, har "sovmorgon" imorrn då Jenna tar Logan på morgonen så de kvittar ju faktiskt..

Idag har vart en rolig dag, vi gick upp nångång runt åtta då Logan vaknade, åt frukost som vanligt och sedan klädde på oss. Vid tio plockade Jenna upp oss och körde oss till "MyGym", vilket är ett ställe för barn. Hur roligt som helst faktiskt, ett jättestort rum med massa olika små klätterställningar, bollhav, leksaker, gungor... ah allt ett barn kan tänka sig typ. Passar alla åldrar, eller ja upp till typ 5 eller nått då. Så hade vi massa lekar, sjöng och dansade under en timme. Logan var helt svettig när vi gick därifrån gullet.

Förhoppningsvis kommer vi köpa ett kort där så vi kan gå den kursen en gång i veckan som en rolig aktivitet, om det inte är för dyrt...

Resten av dagen har vi ätit, målat en tavla, cyklat och lekt en massa. Dagarna går så himla fort här vilket måste betyda att vi har rätt kul om dagarna hihi.

När Logan somnat så var det bara jag och Jenna uppe, Henrik och Ryan va iväg och jobbade. Efter att ha suttit och irriterat oss på alla jädrans myror som på nått jäkla sätt kommit in i vårt vardagsrum fick vi spatt och vände vi nästan upp och ner på hela jäkla vardagsrummet. Haha vi dammsög hela soffan, tog bort alla kuddar o.s.v, dammsög hela vardagsrummet + köket, sedan fortsatte det bara tills allt var dammat och rent. Knäppt hur man kan få såna ryck ibland ju.. Rent och fint blev det iallafall.

Har även fått i ordning det sista i mitt preliminära rum för tillfället, nu är allt på plats o.s.v så det känns ju skönt.
Men som sagt åker jag tillbaka i januari vilket jag tror jag gör kommer jag ju få Ryan´s rum, alltså gästrummet som har mer plats och en större garderob... (skönt, hihi)!

Men nu ska jag försöka sova vi, ses imorrn eller ja senare ikväll er tid! Kramis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0