11 dagar kvar!



Morning peeps, måndag igen och jag tänker inte sitta hemma. Har fortfarande inte fått några tider från mitt nya jobb, men de kmr nog så fort jag är hemma från Mallis igen, dvs om vi kmr iväg!

Igår gick jag och älsklingen på bio och såg "I love you Phillip Morris" med bl.a Jim Carrey som var sjukt bra, rolig film men lite smått gay haha. Vi båda insåg också igår hur mkt vi gått på bio sedan vi började träffats, mer än någon av oss gjort på över ett år förr... sjukt egentligen! Efter det köpte vi med oss lite gott från grillen hem och somnade strax där efter. Solen skiner idag och det är en underbart fin blå färg på himmeln idag, vilket får mig på bra humör! Ska iväg till morsans jobb nu och sedan blir det en sväng förbi gymmet.

Nu är det bara 11 dagar kvar tills vi flyger till Mallis, och vi håller verkligen tummarna för att askan skall försvinna och att vulkanen lugnar ner sig och inte får ännu ett utbrott! För jag längtar så till stranden, värmen, romantiska middagar och bara att få komma bort en stund från verkligheten!

Nu måste jag kila, ha en bra dag! Ses kanske ikväll, LOVE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0