JAG VILL HA EN NY DESIGN?!?!?!?


Okej nu har jag verkligen tröttnat på denna design, för länge sen egentligen. Men då jag inte kan sånt med design o.s.v själv blir det aldrig av! Bloggen behöver ett lyft, lite nya fräscha våriga bilder och lite nya fina färger!

Är det någon där ute som känner sig utpekad, eller som skulle vilja hjälpa mig med min design! Eller om du/ni bara vet någon som är riktigt duktig, för vill som sagt att den ska se proffsig ut, inge b-jobb inte.

Är villig att ge en liten slant eller nått i exchange om de nu skulle kännas bättre! :D
Låt mig veta, tack på förhand <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Vad har du för tankar på hur den ska se ut? :)

2010-04-13 @ 18:00:31
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0