Vårdag


God dagens bloggen, sitter hemma hos R idag med och har precis ätit en liten brunch, tänkte visa min lilla specialare som jag brukar göra ibland...Igår var jag hemma hos farmor ute i åkersberga med familjen, ytterst trevligt faktiskt. Och en otroligt god middag som vanligt. Ett litet påskägg fick både jag och Mimmi.. dock ska jag erkänna att jag avskyr påskgodis, bara massa äckliga ägg o.s.v Men det är ju olika, ett litet presentkort på Kicks fick jag också, så tack för det farmor A.

Har storstädat hela lägenheten hela morgonen, torkat varenda yta nästan. En liten vårstädning kan man säga.. Nu tänkte jag gå ut på en promenad och sedan ta en 20 min i fejksolen, för blek orkar jag inte vara. Planer för ikväll? inga ännu, men nått skoj hittar jag nog på..

Ha en underbar vårdag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0