Vem är R?



Efter många frågor har jag nu bestämt mig för att lite kort bara berätta om min nya favorit. Den såkallade R-killen...
Vi träffades första gången i somras nere på Gotland, dock var det absolut ingenting då, inte från någons sida faktiskt. Sedan från ingenstans när jag kommit till LA började vi snacka på FB lite då och då... Efter mitt långa förhållande med mitt ex var jag väldigt kall och hade stängt av den sidan och alla tankar runt om just det, och med det menar jag förhållande och kärlek pågrund utav allt jag gått igenom och även för att jag då var i LA och skulle köra det racet.

Sedan när jag kom hem över jul bestämde vi oss för att ses, och detta blev inte bara en gång utan ett flertal gånger. Men sen skulle jag tillbaka till LA så då var det bara att lägga det bakom sig tänkte jag, inget speciellt med det eftersom jag skulle till LA liksom...

Men så kom den dagen som jag aldrig trodde skulle komma, vilket var 3e dagen i LA. Då kom saknaden, vilket var hemskt pågrund utav omständigheterna då. Från dag ett i LA till den dagen jag lämnade LA för andra gången pratade vi på skype, varenda dag. Och kunde inte förstå att det skulle ta 3 hela månader innan vi skulle ses igen. Men så hände allt med min morfar och åkte därför hem mycket tidigare än planerat. Ledsen och tråkigt för anledningen men på samma gång så himla glad.

Sen dess har jag och min fina kille R, som jag tänker fortsätta kalla honom då jag inte orkar att folk ska lägga sig i och tycka massa saker! Sen dess har vi iallafall träffats, mer eller mindre var, varannan dag nästan.

Och jag ska vara ärlig nu, jag är kär! Den här killen är helt underbar, alltid glad och får än alltid att må bättre, i alla lägen! Vi har så kul ihop, lika sjuk humor (oftast) och jag kan verkligen vara mig själv med den här killen.

Så nu till den stora frågan, är vi tillsammans? Jag vet faktiskt inte, och bryr mig inte sålänge vi har det såhär. VI tycker om varann och de vet vi båda mkt väl, tänker inte tvinga fram nått eller stressa, det kmr när det kmr helt enkelt.

Så nu vet ni kära läsare, im in looooooove <3
LOVE is definatley in the air!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Åh, vad kul! :) grattis (fall man nu kan säga det eftersom att ni inte riktigt är tsm ännu ;P haha)

2010-04-10 @ 10:39:28
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: mandy

är han kännd? :)

2010-04-10 @ 18:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0