Kan det sluta snöa?




Morrn Morrn, hoppas läget är bra med alla! Själv mår jag bra, börjar känna mig rikligt utvilad på sistonde vilket är otroligt skönt. Har tagit typ 2 veckor att verkligen landa, få tillbaka den svenska dygnsrytmen. Igår passade jag Lucas hela kvällen, det blev den sena bion så fick mysa med lillen ända fram till halv tolv igår kväll. Trots att jag älskar småbebisar, så har jag iaf kommit underfull med att jag skall vänta ett par år till innan jag skaffar min egna lilla plutt, och fram tills dess kan jag låna andras haha. 

Nu sitter jag på jobbet igen, känner att jag lika kan sitta här och jobba, tjäna en liten slant istället för att sitta hemma och inte tjäna ett öre. Söker dock jobb nu varje dag i princip, så hoppas på att jag får nått snart, för jag behöver verkligen komma igång att jobba nu och inte hos mamma utan ett riktigt, eget jobb!

Ska hem till faster senare idag, blir middag och sedan skall jag klippa henne och även hennes pojkvän. Blir även lite mys ikväll då jag får fint besök hihi.. <3

Och allvarlig talat, nu får det inte snöa mer! Kan vi få vår, sol och värme? Om inte så drar jag utomlands, för den här kylan tar kol på mig nu... buuurrrr! Och missförstå mig inte nu, jag älskar vintern och är sjukt glad för all snö vi haft i år och över julen, men februari ut sen får de faktiskt räcka för i år...

KRAMIIIIIS!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hej!



Jag läser din blogg varje dag men du uppdaterar så sällan. Kan du inte bli mer personlig, jag vill veta vem som är finbesöket, hihi! Älskar verkligen din blogg, tack för att den finns!



Kramis Lina

2010-02-18 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0