Borta bra men hemma bäst!



Halloo i stugan igen, då var vi hemma i fina Stockholm igen. Kom hem igår strax efter 6 någongång... Vi har haft en heeeelt underbar vecka, massa god mat, dricka, mysiga dagar på stranden och annat skoj för oss. Lite trist då det tyvärr regnade 4 dagar av 7 men vi hyrde bil så tog oss runt på nästan hela ön, såg en del häftiga ställen. Efter en lugn vecka med bara massa mys kände vi oss båda taggade för lite sällskap av andra och party så det blev en spontan utgång igår, rätt lyckad enligt mig. Nu ska jag krypa ner brevid min älskling och sova, imorn blire hem till underbara familjen, sen förhoppningvis kmr jag igång och jobbar till veckan!

Tänkte slänga in bilderna från vår vecka på Mallis imorrn,
så glöm inte att kika in då! Looove <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hejhej! grymt fin blogg, gör du headers gratis ? :) <3

2010-05-09 @ 18:51:00
URL: http://almqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0