Dags att komma igång och jobba igen...


Bild: Mallorca 2010

.. OOOOMMMM jag längtat!Ehh JA! Har gått flera månader nu sen jag kom hem från LA, och bara haft massa små extrajobb här och där. Men idag drar jag igång igen, och denna gång blir det på ett Café i Karlaplan, Tessinparken. Ett jättemysigt café, men som bara är öppet när det är fint väder då det är ett ute café. Så har ni vägarna förbi är de bara att komma och heja, kanske även ta en kopp kaffe eller nått.

Nu måste jag dusha och göra mig vacker, gårdagen var seg.. låg typ i sängen större delen av dagen, men får väl skylla mig själv, drack vin i lördagskväll vilket jag inte brukar så mådde lagom konstig igår men men idag är jag pigg och utvilad, taggad inför att jobba!

Och alla ni som ville klippa er kan väl ringa eller smsa så vi kan boka in en dag i veckan eller nått, behöver klippningar nämligen! Ha en underbar och SOLIG dag! Love till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0