Måååndaayy!



Dagens frukost/lunch som jag precis ätit.. försöker satsa på en hyfsad nyttig mat-tid framöver då jag känner mig äckligare än någonsin efter helgens all skitmat och snask...

Chipp, chopp Hej! Då var det måndag och en ny vecka, bara 4 dagar kvar tills folket slutar skolan, tar studenten o.s.v Känner knappt av det själv eftersom man själv bara är inne i jobbet och allt annat runt om än. Men känner ändå av pirret med jämna mellanrum, precis som förra året innan jag själv tog studenten, shit alltså.. skulle göra allt för att få uppleva den dagen igen!

Har betalat lite räkningar nu på morgonen och bara myst i sängen, ska in till söder nu, träffa bästa vän som jag inte träffat på evigheter känns det som.. umgås knappt längre, tråkigt men de blir nog bättre till nästa vecka när skolan är slut och så! :D

Ikväll blire jobb på Rival, endast två dagar kvar som lärling sen på Onsdag börjar jag jobba själv.. pirrigt! hihi Men ni får ha en superduper dag, så ses vi när vi ses. L.O.V.E

21 dagar kvar tills jag fyller 20 ÅR!!!
Wooohhhoooo... då blire party hemma hos mig med alla fina tjejer! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Gott med pyttipanna! :)

2010-05-31 @ 14:32:30
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0