Tillbaka i storstaden!



Heeeej, då var jag hemma från en helg i Halmstad... Drog dit i fredags med skön-sköna gänget "im so special" hahahaha! Vi hade tänkt oss en lugn fredag med en mini-kräftskiva, men solen gick fort snabbare än vi trodde så efter att Kenza anländigt gick vi och handlade massa mat som vi sedan gick hem och lagade, tacos blev de, MUMS!

Det slutade med att vi drog ut, spelade biljard och sedan en sväng förbi grymmast Club Moon. Dock var de inte så mkt folk, men vi hade kul ändå och kom inte i säng förrän vid 5 någongång. Lördagen var the "BIG" night, vi strosade runt lite på stan under dagen, lunchade och skrattade en massa. Pågrund utav festandet på fredagen var vi så trötta så gick hem och tog en powernap, vaknade inte förrän halv tio på kvällen, då var de bara att duscha och fixa oss för att sedan dra till Moon igen. Kvällen vart riktigt lyckad, massa dans & goda drinkar. Tråkigt nog slutade den inte lika bra, men trots de som hände så var de bra ATT de hände.. de gäller att lita på första intrycket av en person, även magkänslan!

På söndagen fanns de inga plan för ett rimligt pris, Kenza drog hem med min lilla prins men jag & Nadia stannade kvar tills idag då planet igår var fullt... Nu har jag precis duschat, ska fixa mig lite innan de är dags för jobb på Rival ikväll. Är sjukt seg och hade egentligen velat stanna hemma, men behöver jobba lite också!

Hoppas alla ni andra haft en trevlig helg, kramiiiiis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0