Fredag natt

Tjaaabbbbaaa!!!

Är hemma hos Sara nu, shit de va länge sen! Det blev ingen bio, var FÖÖÖR mycket folk asså! Det var typ 5-10 platser kvar på de olika filmerna, haha fan vi hade nog inte fått sitta brevid varandra. Var inne i stan ett ganska bra tag. Fick faktist köpt en del grejer. Har ingen mobilsladd eller kamera sladd här så får lägga in bilderna imorrn.
Köpte en mascara från kicks, sen bytte jag julklappen jag fick av mormor, en stickad tröja till en jättesöt liten tröj/klänning, sen köpte jag två söta mössor..ajja orkar inte säga nu..lägger in det imorrn. Är iallafall jättenöjd!

Vi har haft det jättetrevligt idag, snackat massa minnen och sånt mys. Ska nog lägga oss nu. Jag och älsklingen ska nämligen upp vid nio imorn bitta (yeah right) och åka till stan. Asså vi tål verkligen inte alla dessa människor. Hoppas vi hittar en fin jacka till K. Ska sova nu, sov så sött.


Nattti


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera bloggen. !!!!!!!!!!!!!!111

2007-12-31 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0