Hello Friday

Tja tja, kom precis hem från stan. Vi hade make-up imorse, eller vi sminkade inte, utan satt bara och snackade om terminen o.s.v
Ingela, vår lärare. Köpte tre påsar med bullar som vi smaskade i oss under pratstunden. Sen fick vi tidigare lunch också. Trodde det skulle vara skitäcklig mat eftersom det stod husets. Men igår var det ju lucia och då serverade de julmat, men vi var ju lediga så vi missade det. Men idag var det "räster", alltså julbord. AS-GOTT var det. mums. Tog en liten bild, fast det var efter att jag ätit det goda typ, haha.


image137

Det kanske inte ser så jätte mumsigt ut, men det var mättande iallafall. Egentligen har vi ju småföretagande från tjugo i ett till tjugo i fyra, men eftersom det är eget arbete åkte jag och Jessie in till stan. Vi gick till thajmahal och köpte löshår. Har velat haft det skitlänge, förvisso har jag fått ganska långt hår, men det är himlans tunt och tråkigt. Själv har jag inga pengar, men mamma sa att jag kan få det för att jag skött mig så bra denna termin. Hihihi
Jessie la ut så läänge, så får inte glömma att betala henne på måndag. Jag hade väldigt svårt att bestämma mig, eftersom jag inte vart så nöjd med färgningen igår, det e typ skitmörkt, nästan svart alltå. Men men... Tänkte ta ett hår som var lite ljusare, så att jag kan använda det sen, för jag kommer aldrig färga håret såhär mörkt igen, eller inte på länge iallafall. Men de vart bara fult. Så jag hittade en färg, som NÄSTAN var svart, typ mörk mörk brun. Den passade skitbra, så hoppas det blir fint. Imorrn kommer Jessie hit och vi ska fläta in håret på varandra.
Det jobbiga var att när jag kom hem och skulle testa med håret lite, ser jag att det är lika långt som mitt eget, haha fan tänkte jag. Men jag ska åka in imorrn och byta till typ 10 cm längre...

Vet inte vad som händer ikväll, nu ska jag iallafall hjälpa Tompa med att läga mat. Mums mums, kanske bloggar senare. Have a nice kväll...

CIAAAAAAAAAAAAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0